Klachten

Zorggroep Drenthe hoort graag dat cliënten, familieleden en andere betrokkenen tevreden zijn over de zorg- en dienstverlening die wij bieden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft of een suggestie ter verbetering van onze zorg- en dienstenverlening. Ook dit vernemen wij graag van u. Uw mening is voor ons belangrijk en komt onze zorgverlening alleen maar ten goede.

Heeft u een klacht?
U kunt uw vraag, klacht of ongenoegen het beste kwijt bij de bron. Dit kan zijn, de betrokken medewerker of leidinggevende. Ook kunt u een klacht melden via E. klachten@zorggroepdrenthe.nl
Wanneer een gesprek met de verantwoordelijke voor uw klacht niet het gewenste resultaat geeft, dan kunt u dit schriftelijk kenbaar maken bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris van Zorgbelang Drenthe.
Heeft u vragen voor de onafhankelijke klachtenfunctionaris, dan kunt u op werkdagen tussen 09.00-16.00 uur contact opnemen via: T. 050-721500 of E. info@zorgbelang-drenthe.nl

Download hier de folder van Zorgbelang Drenthe.
Klik hier voor het klachtenreglement Wkkgz (de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Zorggroep Drenthe heeft met Audité afspraken gemaakt voor de BOPZ verpleeghuiszorg.

Klik hier voor het klachtenreglement BOPZ,
(Wet) Bijzondere Opnemingen in Psychiatrische Ziekenhuizen.